Snapchat ostatnimi czasy zaliczył spory wzrost zainteresowania. Zarówno marketingowcy jak i młodzież masowo pojawiają się i próbują zdobyć jak największą popularność. Czy Snapchat i rękodzieło mogą stworzyć związek na stałe? Możliwe.

Wszystko zależy od waszych odbiorców i waszych przedmiotów. Wiek większości użytkowników Snapchata nie przekracza dwudziestki. Myślę, że orientacyjnie znacie wiek swoich fanów/klientów i jesteście w stanie stwierdzić czy dotrzecie do swoich odbiorców. Jeśli jednak nie znacie, to łatwo możecie sprawdzić dane demograficzne w statystykach Facebooka.

Snapchat to fajne miejsce do pokazywania czegoś „zza kulis”. Możecie nagrywać filmiki z procesów tworzenia, a nawet doboru materiałów. Snapchat zacieśnia więź między marką/fanem i pozwala zamieszczać dużo swobodniejsze materiały.

Snapchat vs Instagram ? 

Zdecydowanie Instagram. Instagram, dzięki hashtagom pozwala zdobyć fanów/klientów, a Snapchat skierowany jest nie na zdobywanie, a na utrzymywanie/zbiżenie fanów. Na Snapie nie można niczego udostępniać, podawać dalej ani polubić. Po prostu oglądasz swoich idoli, a twoich fani oglądają Ciebie. Oczywiście można zachęcać do interakcji, ale nie jest to tak łatwe jak na innych portalach społecznościowych.

Czy warto?

Warto, z dwóch powodów. Po pierwsze, możesz pokazać swoim odbiorcom swoją pracę i zblizyć ich do siebie. Po drugie, sam/sama możesz obserwować swoich idoli i lubiane marki. Często można złapać kilka fajnych rabatów, albo dowiedzieć się jak wygląda praca dziennikarza z drugiej stony monitora albo radia.

Polecam

Jeśli masz snapchat to polecam warte oglądania:

atlas_warszawa – strona mojego klubu sportowego 🙂

eska.tv – radio eska

tvn.24.pl – tvn 24 ( fajnie prowadzone przez Mateusza – spec od snapa )

gazeta.pl – gazeta.pl

cybulski_eu – snap aktora ( nazwiska się domyślcie)

matpaszkiewicz – Mateusz Paszkiewicz (robi to inaczej, rysując)

i na koniec ja czyli karollloo . 

Reklamy